Descriere
A sosit toamna și, ca de obicei, Betamotor prezintă noul RR Racing My 2023 pentru a încălzi inimile fanilor Enduro! În conformitate cu tradițiile Beta, gama de biciclete RR Racing vine completă cu tot ce este necesar pentru a transforma modelele Enduro ale mărcii toscane în mașini gata să concureze în cele mai grele condiții și în cele mai competitive evenimente.
Principala caracteristică nouă a modelelor Racing My 2023 în 2 și 4 timpi este introducerea amortizorului spate Kayaba (KYB), special realizat de experții japonezi în suspensie pentru bicicletele Enduro de la Betamotor. Beneficiază de cele mai bune materiale și de cele mai moderne cercetări efectuate împreună cu inginerii Beta, permițând un pas major de evoluție în suspensia bicicletei. Gama de modele Racing este completată cu o nouă grafică Racing, evidențiind forma elegantă a noilor carcase de radiator introduse pe RR cu câteva luni în urmă și o serie de componente diferite, cum ar fi apărătoarele de mână.
Pedigree-ul de curse al celei mai sportive versiuni a gamei Enduro de la Beta este evident în RR Racing My 2023 în mai multe moduri:
ŞASIU
- CADRU: Oțel molibden cu leagăn dublu deschis deasupra portului de escapare
- AMPATAMENTUL: 1482 MM
- LUNGIME MAXIMĂ: 2172 MM
- LĂȚIME MAXIMĂ: 815 MM
- ÎNĂLȚIME MAXIMĂ: 1270 MM
- ÎNĂLȚIMEA SCAUNULUI: 930 MM
- DEGAJARE SOL: 320 MM
- ÎNĂLȚIME SUPORT PICIOR: 407 MM
- GREUTATE: 103,5 KG (FAȚĂ 50,8 KG; SPATE 52,7 KG)
- CAPACITATEA REZERVORULUI DE COMBUSTIBIL: 9,5 L
- REZERVĂ: 2,3 L
- CAPACITATEA SISTEMULUI DE RĂCIRE: 1,3 L
- SUSPENSIE FAȚĂ: FURCĂ USD HIDRAULICĂ CU ARBORE Ø 48 MM
- SUSPENSIE SPATE: MONOSHOCK CU PÂRGIA COMPUSĂ PROGRESIVĂ
- CURSA AMORTIZORULUI: 135 MM
- DECLASAREA ROȚII FAȚĂ: 295 MM
- DECLASAREA ROȚII SPATE: 290 MM
- FRANĂ FAȚĂ: DISC WAVE Ø260 MM ȘI PISTON DUBLU FLOTANT SUBLER
- FRANĂ SPATE: DISC WAVE Ø240 MM ȘI FLOTANT SINGUR PISTON SUBLER
- JANTE FAȚĂ: 21 X 1,6 – 36 GĂURI
- JANTE SPATE: 18 X 2,15 – 36 GĂURI
- ANVELOPE FAȚĂ: 90/90 – 21
- ANVELOPUL SPATE: 140/80 -18
MOTOR
- TIP: cilindru unic, in 2 timpi, răcit cu lichid
- ALEZAJ: 73 MM
- CURSĂ: 69,99 MM
- DISPLANCARE: 292,6 CC
- RATA COMPRESIEI: 11,63:1
- VALVĂ DE EŞAPARE: sistemul BPV
- STARTER: starter electric
- APRINDERE: AC KOKUSAN – CDI digital, cu controler de ulei
- APRINZĂTOR: NGK GR7CI8
- SISTEM DE INDUCȚIE: tastă de inducție
- LUBRIFICARE: prin amestecare
- CARBURATOR: KEIHIN PXK 36
- AMBREIAJ: multi disc
- ACȚIONARE PRIMARĂ: Z.27/72
- TRANSMISIE: 6 rotații
- TRANSMISIE FINALĂ: lanț
- ULEI DE MOTOR: SAE 10W/40
- CONSUM L/100 KM: 2,7
- POLUARE CO2 [G/KM]: 62
Componente de curse
- Axa față cu eliberare rapidă: recunoscută imediat după maneta de eliberare din aliaj anodizat roșu, axa este crucială pentru a economisi secunde prețioase într-o cursă, când trebuie să schimbați o anvelopă.
- Apărătoare de mână întărite: noile apărători de mână, proiectate și fabricate în interior de către Betamotor, au o matriță din material din două componente, în roșu și albastru, care nu numai că îi conferă bicicletei un aspect de curse, ci le face și deosebit de rezistente chiar și în cele mai dure condiții de utilizare off-road.
- Anvelope Metzeler: bicicletele din gama Racing sunt echipate cu aceleași anvelope folosite de piloții oficiali ai echipei în campionatul EnduroGp. Produse high-end cu niveluri de aderență câștigătoare de campionat!
- Picioare din aliaj de ergal: pentru a asigura controlul maxim în orice moment și pentru a nu pierde contactul cu bicicleta, modelele RR Racing sunt echipate cu picioare de curse din ergal negru cu știfturi de oțel, având o suprafață mare de contact.
- Pinion cu miez din aluminiu anodizat și dinți de oțel de la ZF Sprockets: performanță de top, ușurință și rezistență – amestecul perfect al tuturor atributelor pe care trebuie să le aibă orice componentă de curse.
- Scaun de curse albastru dedicat: o husă anti-alunecare și husă încorporată care oferă aderență, confort și simț practic de neegalat.
- Manetă de viteze și pedală de frână spate anodizate negru.
- Capac de umplere a uleiului de cutie de viteze, capac de umplere a uleiului de motor și capac de filtru de ulei din aluminiu anodizat roșu.
- Întinzătoare de lanț din aliaj ergal roșu.
- Grafică nouă Racing și decalcomanii roșii și albastre.
Suspensie
- Furcă cu cartuș închis Kayaba AOS de 48 mm: pe partea frontală a suspensiei, My 2023 păstrează furca cu cartuș închis de la KYB. Acest produs a fost perfecționat continuu prin colaborarea dintre Beta și Kayaba, dând formă unei componente extrem de specializate care nu numai că maximizează performanța bicicletelor RR Racing, dar face și mai accesibilă această performanță. Piesele interne anodizate și noile tratamente administrate materialelor minimizează frecarea de alunecare, în timp ce compresia reglabilă și amortizarea la declin permit fiecărui conducător să găsească personalizarea perfectă a setării. Inginerii Betamotor au recalibrat setarea, astfel încât furca să funcționeze optim în sinergie cu noul amortizor spate.
- Kayaba C46 RCU Mono: Principala schimbare în ceea ce privește suspensia modelelor RR Racing este prima utilizare vreodată a unui amortizor spate Kayaba, special conceput și fabricat pentru modelele Beta RR Racing în 2 și 4 timpi. Setarea hidraulică a noului șoc poate fi complet personalizată prin ajustarea setărilor de compresie externă (atât de viteză mare, cât și de mică) și de rebound. Cercetarea comună a inginerilor Kayaba și a departamentului de cercetare și dezvoltare al Betamotor din Rignano sull’Arno a condus la dezvoltarea unui șoc care este deosebit de eficient în îmbunătățirea aspectelor dinamice ale vehiculului, în toate condițiile de utilizare. Amortizoarele KYB sunt văzute ca un standard de aur pe scena curselor în ceea ce privește capacitatea de a absorbi rugozitatea terenului, nivelul de tracțiune transferat vehiculului și consistența performanței, chiar și în condiții de utilizare deosebit de intensă, unde temperaturile ridicate generate de activitatea de amortizare a suspensiei tinde să facă fluctuația performanței componentei. Prin urmare, a existat o îmbunătățire a set-up-ului bicicletelor, atât în utilizarea în curse (pentru care este destinată setarea), cât și în utilizarea mai multor amatori, unde există o creștere generală a confortului de rulare.
Mixer de ulei
Pentru modelele familiei RR Racing 2Str MY 2023, Beta a decis să rămână cu alegerea de a elimina mixerul automat, astfel încât bicicletele sale de curse să continue să stabilească repere pentru ușurință și, ca urmare, agilitate. Prin urmare, bicicletele RR Racing 2Str trebuie să fie alimentate cu un amestec de ulei/benzină – o caracteristică care accentuează natura de curse pursânge a acestei versiuni. Aceste biciclete pot fi în continuare echipate cu un mixer de ulei aftermarket, disponibil ca accesoriu din catalogul Beta Factory Parts.
Detalii motor
În anul de model anterior, Beta a făcut unele modificări la unitatea de putere pentru a îmbunătăți performanța modelelor RR Racing 2Str 300 și 200, care rămân neschimbate în anul model My 2023. Prin urmare, motoarele Racing de 300 cmc și 200 cmc diferă de modelele de bază în următoarele aspecte:
- RR 300 2Str: În comparație cu modelele RR, cilindrul motorului de 300 cmc prezintă acum o geometrie modificată a orificiului de evacuare și transfer și o chiulasă diferită, combinată cu o supapă de putere calibrată diferit. Chiulasa, diferită de standard atât în ceea ce privește geometria debitului modificată, cât și geometria camerei de ardere, asigură un raport de compresie mai mare, rezultând o creștere substanțială a performanțelor. Pentru a gestiona mai bine puterea crescută a motorului, supapa de putere a fost, de asemenea, modificată, schimbând arcul intern și sistemul de reglare, pentru a asigura o livrare de putere completă și ușor accesibilă pe toată gama de turații. O sincronizare diferită a aprinderii completează pachetul.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.