Shop

BETA XTRAINER 300 2T 2024, viteză max. 120km/h

36.880,00 lei

1 în stoc (poate fi pre-comandat)

Credit module tbi bank 3.3.9

1972.20 Lei x 24 rate

Informatii Cod Produs: XTRAINER2023 Categorii:

Descriere

Beta lansează MY2023 Xtrainer! După succesul timpuriu al modelului, Beta actualizează acum complet Xtrainer-ul atât în ​​formă, cât și în funcție, extinzând și mai mult domeniul de utilizare a celei mai versatile biciclete „Made in Rignano sull’Arno”. Xtrainer este o bicicletă care oferă un pachet pur și simplu unic de caracteristici tehnice, performanță, ergonomie și design. Restilizarea modelului 2023 a fost injectat cu o doză de eleganță și grație, pentru o bicicletă care nu este obișnuită, ci de fapt este extraordinară!

Datorită caracteristicilor unice, cum ar fi livrarea soft a puterii, care oferă o mare capacitate de rulare, noul Xtrainer răspunde perfect pentru nevoile tuturor motocicliștilor care caută o motocicletă de înaltă performanță, care este, mai presus de toate, ușoară și utilizabilă, permițând motociclistului să facă față cu ușurință oricărei situații. Inspirată de lumea conducerii de trial, Xtrainer se poate adapta cu usurință la o gamă largă de condiții de mers. Fie că ești un amator care caută prima bicicletă, un conducător de enduro priceput care caută o motocicletă mai puțin obositoare și mai puțin provocatoare, sau un conducător expert care își dorește un companion de enduro extrem, Xtrainer este soluția ideală. Utilizabilitatea bicicletei în orice situație îi permite motociclistului să se concentreze doar asupra mersului și să se bucure de lumea mersului off-road așa cum a fost menit să fie.

Cu o înălțime mai mică a scaunului în comparație cu o motocicletă de enduro de dimensiuni normale, împreună cu secțiunea unei motociclete medii înguste, suspensie de calitate și un pachet de frâne conceput pentru ușurință în utilizare, Xtrainer va pune zâmbetul pe chipul tuturor motocicliștilor. Cuplul furnizat de motoarele în doi timpi de 250 sau 300 oferă mai multă încredere motocicliștilor de toate nivelurile de calificare, cu o performanță unică, potrivită pentru traseele strâmte și tehnice. O rețetă alcătuită din ingrediente simple, care sunt mixate cu pricepere, pentru a da naștere unui rezultat extraordinar.

XTrainer este complet legal pentru drumuri, conform ADR și aprobat LAMS în toate statele și teritoriile.

Elementele acestei rețete perfecte pot fi rezumate după cum urmează:

  • Greutate mai ușoară: doar 99 kg, face din ea o motocicletă extrem de agilă și intuitivă, chiar și pentru începători.
  • Înălțimea scaunului: redusă cu 20 mm în comparație cu gama RR, aceasta oferă mai multă încredere și siguranță în condiții tehnice de condus.
  • Frâne: frâne Nissin, care măsoară 260 mm în față și 240 mm în spate.
  • Furci și amortizor: R16V cu tuburi de furcă de 43 mm în față și legătură progresivă în spate. Suspensia poate fi ajustată în funcție de condițiile de rulare, inclusiv preîncărcarea arcului și reglarea furcii. În timp ce șocul din spate este reglabil, preîncărcarea arcului, compresia și reboundul.
  • Aplicarea puterii: docilă și liniară, pentru o mai mare ușurință de condus.
  • Supapă Beta Progressive: supapa Beta Progressive de evacuare poate fi reglată extern de către pilot, pentru a regla puterea totală a motorului.
  • Comutator de hartă: două poziții pentru a ajusta puterea motorului la tipul de condiții (umed sau uscat).
  • Injecție automată a uleiului: situată sub scaun (care se deschide ușor la apăsarea unui buton), elimină necesitatea premixului ulei-combustibil.
  • Anvelope moi: compoziția lor moale și designul agresiv asigură aderență în majoritatea condițiilor. Combinate cu un perete lateral mai rigid, aceste anvelope oferă o ușurință suplimentară de deplasare pe cel mai dificil teren.
  • Ventilator de răcire: deși motorul în doi timpi răcit cu lichid oferă o răcire bună, un ventilator este montat ca echipament standard pe Xtrainer, pentru a se asigura că motorul menține întotdeauna temperatura ideală de funcționare, chiar și pe trasee mai lente.
  • Starter electric: precis și fiabil, esențial la repornirea bicicletei în situații dificile.
  • Motor și ambreiaj: derivate din RR, livrarea de putere este concepută pentru a se potrivi caracteristicilor Xtrainer-ului. Ambreiajul cu diafragmă are trei setări pentru reglarea tragerii pârghiei și a progresivității.

Alte caracteristici exclusive ale noului Xtrainer My2023:

  • Cadru secundar spate: noul cadru secundar din spate este acum similar ca design cu modelul RR și oferă panouri laterale actualizate, care mențin bicicleta îngustă și îmbunătățesc în același timp aspectul.
  • Sistem de admisie: subcadrul din spate reproiectat a permis o nouă cutie de filtru de aer, care permite o creștere a fluxului de aer către motor, pentru a îmbunătăți răspunsul general al accelerației. Lucrările la cutia filtrului au avut un impact pozitiv asupra furnizării puterii, crescând cuplul motorului la turații mici, reducând în același timp zgomotul la admisie, sporind astfel nivelul de confort la condus.
  • Baterie: acum bateria este din litiu, mai ușoară și mai performantă decât predecesoarea sa.
  • Rezervor de combustibil: dimensiunea rezervorului de combustibil a fost mărită la 8,8 litri, fără a sacrifica lățimea bicicletei. Acum într-o culoare translucidă, astfel încât nivelul de combustibil poate fi monitorizat cu ușurință.
  • Materiale plastice: noul rezervor este flancat de noi panouri de rezervor, care sunt perfect integrate în noul design general. Inovator, simplu, modern și rafinat, aspectul lui Xtrainer, în timp ce evidențiază designul cadrului, oferă pilotului un aspect distinctiv ca niciun alt model Enduro de pe piață.
  • Grafică: designul motocicletei este îmbunătățit cu o grafică nouă, care este similară cu cele de pe modelele RR, folosind roșul caracteristic Beta în nota sa dominantă.
ŞASIU
  • CADRU: cadru periferic din oțel molibden, cu suport dublu despărțit deasupra orificiului de evacuare
  • AMPATAMENT: 1467 mm
  • LUNGIME MAXIMĂ: 2157 mm
  • LĂȚIME MAXIMĂ: 802 mm
  • ÎNĂLȚIME MAXIMĂ: 1245 mm
  • ÎNĂLȚIME SCAUN: 910 mm
  • DEGAJARE LA SOL: 320 mm
  • ÎNĂLȚIME PICIOARE: 390 mm
  • GREUTATE: 99 kg (față 48 kg / spate 51 kg)
  • REZERVOR DE CARBURANT: 8,8 L
  • REZERVĂ: 1,5
  • SISTEM DE RĂCIRE: 1,3 L
  • SUSPENSIE FAȚĂ: hidraulică USD Frok cu arbore ø 43 mm
  • SUSPENSIE SPATE: Monoamortizor cu pârghie compusă progresivă
  • CURSĂ AMORTIZOR: 110 mm
  • CURSĂ ROATĂ FAȚĂ: 270 mm
  • CURSĂ ROATĂ SPATE: 270 mm
  • FRÂNĂ FAȚĂ: Disc ondulat ø260 mm și etrier flotant cu dublu piston
  • FRÂNĂ SPATE: Disc ondulat ø240 mm și etrier flotant cu un singur piston
  • JANTE FAȚĂ: 21 x 1,6 – 36 găuri
  • ANVELOPE FAȚĂ: 80/100 – 21
  • JANTE SPATE: 18 x 1,85 – 36 găuri
  • ANVELOPE SPATE: 140/80 -18
MOTOR
  • TIP: monocilindru în 2 timpi, răcit cu lichid
  • ALEZAJ: 73 mm
  • CURSĂ: 69,9 mm
  • DISPLANCARE: 292,3 cc
  • RAPORT DE COMPRESIUNE: 11,55:1
  • SUPAPĂ DE EȘAPAMENT: sistem BPV
  • STARTER: Starter electric
  • APRINDERE: AC Kokusan – CDI digital cu controler pompă de ulei
  • APRINZĂTOR: NGK GR7CI8
  • SISTEM DE INDUCȚIE: Reed de inducție
  • LUBRIFICARE: Amestecare cu pompa electrica
  • CARBURATOR: Keihin PWK 36
  • AMBREIAJ: Multidisc umed cu deschidere inversă
  • ACȚIONARE PRIMARĂ: Z.27/72
  • TRANSMISIE: 6 trepte
  • CONDUCERE: lanț
  • ULEI MOTOR: SAE 10W/40

Informatii Suplimentare

Varianta

XTRAINER

An fabricatie

2023

Producator

Beta

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „BETA XTRAINER 300 2T 2024, viteză max. 120km/h”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *